Enkele bericht bekijken
Oud 10 January 2003, 00:07   #11
Superjood
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimitri

Gaan die niet na ee ntijdje weg naar een of andere topclub of terug naar Ajax Capetown dan? Achja, hopelijk met het nieuwe kabinet...

Ik had een grote hekel aan Ajax tot het moment dat iedereen in Amsterdam meesprong op "En wie niet springt is voor Vites" tijdens de studentenstaking in November (huh? student? wasda?, hoor ik 'superjood' al denken). Ik heb een tip voor je: bel Willibrord eens op, misschien mag je zijn Israelische vlag over het huis van Gretta Duisenberg wel eens lenen om in de Arena te hangen.

Want jij brengt je club ten schande manneke. Als jij Vitesse zo hoog hebt zitten dan moet je eens een Vitesse shirt kopen en op de F-side gaan zitten. Wedden dat jij dat niet doet?

Achja, net toen ik Ajax een beetje leerde te respecteren help jij dat om zeep. Jammer is dat, want de rest van Nederland is het allemaal met ons eens: N.E.C. is de nummer 1 van Gelderland! Maarja, joden en arneppers... het blijven etnische minderheden he?
ik ga ff lekker happen. wat ben jij voor kneus dan. ik vraag een ding. hoe ziet een stadion van binnen eruit??? oke ik weet genoeg mzzl. heb trouwens respect voor joy
  Met citaat antwoorden