Enkele bericht bekijken
Oud 12 January 2003, 16:18   #8
A-Man
Guest

Unhappy Re: niet willen/kunnen openstaan voor liefde,hulpetc. etc.

Citaat:
Originally posted by darkangel112
hulp van andere accepteren....... weten dat er mensen van mij houden.......

ik vind het zo moeilijk ik blijf nog steeds bang ervoor dat mensen me laten vallen...
Ik heb misschien mazzel gehad met vrienden de laatste tijd, ik maak er dan ook denk ik teveel gebruik van. Maar ik kan er niet meer mee ophouden, ik weet echt niet meer hoe ik dat eerst deed, was toen vooral overal op snel kwaad en had iig geen zin in "echte vrienden" ofzo.
Ik heb genoeg mensen die ik echt vertrouw, waarom? Weet ik niet. K zou een aantal mensen (die ik ken en die ik niet zo goed ken) iig nooit laten vallen. Ik ben alleen zo bang dat ik niks voor ze kan betekenen (en dat is ook zo geloof ik, (blijkbaar)) en dat ik in de toekomst niks voor ze zou kunnen betekenen. Die angst maakt me gek ofzo, faalangst en daardoor gaat niks lukken. Want het lukt me toch niet.

Moet je daar dan naar terug?
Niemand vertrouwen? Je mond houden. Helemaal gefrustreerd raken, en de dingen doen die daar evt bij horen?

Citaat:
Anouk
Tuurlijk moet je uitkijken, en ja ik weet ook niet meer wie ik moet vertrouwen dus houd ik alles maar voor me
Meer uitkijken misschien, meer m'n/je mond houden misschien ook.
Maar mensen minder vertrouwen? iig minder met problemen opzadelen misschien dan.

Helpt dat? Kan dat? Lukt dat?
Word je er gelukkiger van of is het gewoon prettiger?
k weet het niet meer, heb het ook nooit geweten ook.
  Met citaat antwoorden