Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
ik kende vroeger iemand via het internet, die ik tevens had gemeet toen. maar ik mocht haar niet meer zo erg.
zij merkte dat ook, en toen had ik paar weken na die meeting van vriendinnen gehoord dat ze sneeën op haar pols had, en ze heeft toen ook toe gegeven dat ze had gesneden.
en dat was omdat ik haar geen aandacht meer geefde die ze wilde, sindsdien was het ook bergafwaarts gegaan, wat dit vind ik echt een geval van aanstellerij..
klinkt misschien lullig, maar hier kon ik heel slecht tegen.
is de enige die ik in het echt ken die automutileert..
de andere mensen die ik via internet ken die automutileren, van de meeste begrijp ik wel waarom ze dat doen
|
wat dit vind ik echt een geval van aanstellerij..?
Vind je dat echt?
Of voel je je schuldig omdat ze dat deed om jouw?
srry maar...
"klinkt misschien lullig, <je vind het dus lullig van jezelf> maar hier kon ik heel slecht tegen." <valt je van jezelf tegen dat je er niet zo goed tegen kon(das toch normaal?)>
oke beetje raar verhaaltje, probeer het niet te ingewikkeld te zien:
Het is een beetje alsof iemand zijn fiets voor de trein gooit bij een spoorweg overgang. Fiets naar de klote.
Lullig voor diegene van wie de fiets is want die deed het serieus niet met opzet. Jij kan er
slecht tegen dat jij die trein was.
Snap je een beetje wat ik bedoel of totaaaaaaaal helemaal niet.
Jij kon er niks aan doen dat je die trein was,
En zij ook niet echt dat zij die fiets voor het spoor gooide.
Waarom zie je dat bij in jouw geval als aanstellerij en die andere gevallen niet?
Het was haar eigen schuld bedoel je dus.
Betekent dat dan dat het aanstellerij was?....