Citaat:
Originally posted by A-Man
OKe ik weet dat je geen psycholoog bent,
Verder ben ik eigenlijk ook een klootzak want topic ging helemaal niet over mij...
|
Er zaten genoeg 'algemene' dingen in... Daarbij kan darkangel112 (en anderen), als ze wenst ieder moment inspringen, haar eigen problemen of visies geven etc..
Citaat:
IK hou er niet van als leraren mijn tekortkomingen aanwijzen, (als dat op een vervelende manier gebeurt kan ik daar erg pissig om worden).
|
natuurlijk ligt het eraan HOE het gezegd wordt, maar meestal zeggen ze het voor je eigen bestwil. Fouten maken is niet erg, en het zou heel verstandig zijn als je ervan probeert te leren. Als jeniet inziet dat je fout bent dan kan je het niet verbeteren. Dus de leraren zijn, mits op een normale sociale manier, daar om je te helpen
Citaat:
Ik doe alsof niemand mij kan raken emotioneel gezien.
|
denk je dat daar een probleem ligt?
Citaat:
Ik heb geen hulp nodig van anderen. Ik geef graag hulp aan anderen als ze een probleem hebben dat ik relatief makkelijk kan oplossen. Ik verwacht nooit hetzelfde terug van anderen, dat kan mij niet schelen. Ruzie maken met andere mensen is nutteloos en probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, want van ruzie worden mensen kwaad en kan je niet helder denken, ik dus ook. Ik legt het graag mensen uit als ze laten merken dat ze echt geïnteresseerd zijn, anders moeten ze hun smoel houden.
|
hah, zie je! in een van je vorige replies gebruikte je nog "niks"