Citaat:
Originally posted by Fade of Light
Er zaten genoeg 'algemene' dingen in... Daarbij kan darkangel112 (en anderen), als ze wenst ieder moment inspringen, haar eigen problemen of visies geven etc..
|
hmm ok.
Citaat:
natuurlijk ligt het eraan HOE het gezegd wordt, maar meestal zeggen ze het voor je eigen bestwil. Fouten maken is niet erg, en het zou heel verstandig zijn als je ervan probeert te leren. Als jeniet inziet dat je fout bent dan kan je het niet verbeteren. Dus de leraren zijn, mits op een normale sociale manier, daar om je te helpen
|
Ik kan mijn eigen fouten moeilijk accepteren, vooral omdat ik ze maak terwijl ik eigenlijk wel weet hoe ik het zou moeten doen of wat ik zou kunnen doen om het goed te doen.
Citaat:
denk je dat daar een probleem ligt?
|
Jah, wel als het je wel veel doet.
Citaat:
hah, zie je! in een van je vorige replies gebruikte je nog "niks" [/B]
|
huh? .. zal wel
"Ik kan mijn eigen fouten moeilijk accepteren, vooral omdat ik ze maak terwijl ik eigenlijk wel weet hoe ik het zou moeten doen of wat ik zou kunnen doen om het goed te doen."
Dit geld ook voor mijn fouten op social gebied, alleen lukt het me daar echt gewoon niet om dat op de goede manier te doen.
Dan laat ik het maar zitten, terwijl ik me er wel zorgen om maak.
Dit geeft een ander beeld van me weer als ik ben, op een gegeven moment gaan mensen inspelen op de manier zoals ik doe, maar zo ben ik helemaal niet.
Dat is een probleem voor mij.
voor mij geld mijn leeftijd ook een rol, er word in het algemeen verwacht dat je bijna alles al kan of iig weet. Ik durf niet goed te vragen als ik iets niet weet. Dat zou namelijk betekenen dat het me wel wat kan schelen, en dat past niet bij hoe ik me voor doe.