Onderwerp: Bos is dom figuur
Enkele bericht bekijken
Oud 14 January 2003, 15:07   #21
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie
Wat is overigens zo mis met die Cohen? Ik weet eigenlijk alleen van hem dat hij rector is geweest op de universiteit van maastricht en nu burgemeester van A'dam is...
Overigens komt Stekelenburg altijd zeer goed op mij over, dus dat vind ik zowiezo geen verkeerde eventuele MP...
Cohen meent altijd de wijsheid in pacht te hebben. Zo heb ik hem nogal eens betrapt op een domme uitspraak in de media. Ook zei hij ooit over het supporters-gebeuren rond Ajax-FC Utrecht het volgende:
We besloten de Utrecht-supporters terug te sturen omdat zijn 'hamas, alle joden aan het gast zongen'
Journalist: 'Maar meneer Cohen, die Ajacieden zongen toch ook Kanker-utrecht?'
Cohen: 'Maar ik vind kanker-utrecht lang niet zo erg als Hamas, joden aan het gas'.

Tja, je zal maar dierbaren hebben die aan kanker lijden, nietwaar? Boffen die even dat ze niet in een gaskamer sterven.. Iemand die dusdanige ideëen heeft en die ook nog eens in de media roept is mijns inziens absoluut ongeschikt als minister-president. Daar waar ik Stekelenburg altijd uiterst correct en verstandig heb gevonden. Als je ziet wat hij met Tilburg gedaan heeft.. In Amsterdam wil men mensen die al 30 jaar in Nederland wonen en geen Nederlands spreken 'opsporen om heb een cursus Nederlands aan te bieden'. 30 jaar wonen ze al hier.. Nee, dan waren ze vast nog niet zelf op zoek gegaan als ze dat wilden..
  Met citaat antwoorden