Enkele bericht bekijken
Oud 17 January 2003, 17:18   #42
darkangel112
Guest

Unhappy

Citaat:
Originally posted by anouk
Nee, ik probeer dr zo min mogelijk mee bezig te zijn. Ik denk er niet aan, en wil dr niet aan denken. Ik verdring het gewoon en hoop dat t een beetje helpt. Maar k was gewoon gelukkig met jou en dat probeer ik vast te houden door te denken aan hoe het was tussen ons. Het logeren enzo
jezus he... nu ga ik het weer zegen maar je weet toch wel beter!!!

je moet het NIET verdringen.. je weet toch hoe datm et mij is afgelopen na 5jaar alles verdringen wat er is gebeurd?
ik vind het echt kut om ditte lezen... "ik verdring het gewoon en hoop dat t een beetje helpt" jezus man..........
tuurlijk helpt dat je vreet jezelf van binnen op van binnen ga je dood... maar je kan nog wel gelukkig en blij logeren nee dat helpt...........

je moet je van binnen ook wat beterder gaan voelen meis en dan helpt het niet om het allemaal maar een beetje te verdringen echt niet!

maar goed ik heb dit al vaker tegen je gezegd.. je moet het natuurlijk echt zelf weten...

succes iig...
en uhm toen ik niet reageerde op msn was omdat ik zelf niet thuis was maar mn msn wel de hele dag aanstond op online.. maar goed ligt dus niet aan jou
  Met citaat antwoorden