Enkele bericht bekijken
Oud 21 January 2003, 16:36   #41
MilkyWayz
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
ik vind dat ze de hoofddoekjes af moeten doen
simpelweg het is hier nederland, niet een islamitisch land, het hoort toch bij een deel van het aanpassen..
jij vindt jezelf/bent een gothic/alto/alternatiefo/"jezelf"/iemand-die-zegt-dat-hij-draagt-wat-ie-leuk-vindt-en-het-feit-dat-iedereen-dat-eigenlijk-doet-maakt-nu-even-niet-uit-persoon?
wat nou als ik zeg je moet je aanpassen aan het zogenaamd "normale" volk en al die rare hatsefratsen weg moet doen op school? dan zou ik jou belemmeren in je levenstijl. als je iemand verbiedt een hoofddoek te dragen op school dan belemmer je diegene ook in zijn (levenstijl/)cultuur.

Citaat:
Originally posted by anouk
Jah vind ik ook, ff intergreren hoor. Als nederlanders geen petje opmogen waarom zouden die buitenlanders dan wel een hoofddoek mogen?
Trouwens als je naar Turkije gaat zie je bijna geen hoofddoeken. Als je niet beter zou weten zou je denken dat het hier Turkije is..
als ik niet beter zou weten zou ik bijna denken dat jij een idioot bent. hey, wacht eens, ik weet ook niet beter. (maargoed, dit terzijde)

als eerste wil ik je even feliciteren met het feit dat je de award voor meest geweldige argumenten hebt gewonnen.
als tweede wil ik even zeggen dat het per school verschilt of je nou wel of niet een pet mag dragen. (bij ons op school is het gewoon toegestaan om petten te dragen en hoofddoeken zijn ook toegestaan. )
als derde wil ik zeggen dat het ook wel verschilt of je nou op een christelijke school zit of niet. (bij een christelijke school kan ik t me enigzins voorstellen dat hoofddoekjes niet zijn toegestaan -> verschillende geloven, dat geeft al gauw botsingen)

verder ben ik het eens met de 'discussie' die bazzemans en theo tank hierboven hadden; hoofddoekjes/mutsen/petten/andere hoofddeksel gewoon moeten worden toegestaan, zolang het geen invloed heeft op de les/je werk.
  Met citaat antwoorden