Enkele bericht bekijken
Oud 22 January 2003, 13:42   #45
MilkyWayz
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light

hier in nederland is je kleding niet meteen representatief voor je geloof of levensstijl.

in de voorbeelden die ik gaf over musicbla (of hoe hij zichzelf mag noemen :/) en over iemand met een hoofddoek is dit zeker wel het geval.

overigens ben ik het niet eens met die 'stelling' maar dat is weer een hele andere discussie (alhoewel ik er wel verder op in wil gaan, maar me in dit topic zal inhouden)
Citaat:

Ze worden inderdaad belemmerd in hun levenstijl, maar dat is deel van integratie, want bij integratie horen vaak veranderingen, en veranderingen zijn zo goed als altijd een belemmering van iets dat je al had

dit is geen belemmering in levenstijl, dit is belemmering van iemands geloof!
ikzelf ben niet gelovig, maar als er iets is waar ík niet tegen kan is dat iemand wordt belemmerd in waar diegene gelooft. Of dat nou een christene is, een rooms-katholieke of een moslim, in een land als Nederland (wat een vrij land is) vind ik dat je mensen daar niet op mag 'straffen' ook al zijn het buitenlanders.
ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mensen zich kunnen irriteren aan een hoofddoek.
  Met citaat antwoorden