Enkele bericht bekijken
Oud 22 January 2003, 22:38   #27
The Phit
Guest

Standaard Re: Wat vinden jullie van al die tieners

Citaat:
Originally posted by RickClan
Zo tussen de 16 en 25 jaar die roepen van: ja ik vind Pim wel goede ideën hebben, alleen omdat hij af en toe nogal radicaal tegenover buitenlanders had. Oftewel: wat vinden jullie van die tieners die roepen dat Pim goed is, terwijl ze eigenlijk helemaal geen benul hebben van de rest van hun verkiezingsprogramma
ik moet zeggen dat ik het op veel punten zeer eens ben met de standpunten van de LPF. En Pim was ook goed, hij was geweldig. Dat is gewoon zo en daar ken jij niks aan veranderen. Zoals hij zijn mening naar buiten bracht en vocht om een eigen partij op te zetten, dat was gewoonweg top. En omdat jij andere meningen heb dan andere mensen, hoef je niet meteen proberen iedereen die LPF stemt (of gestemd heeft) over 1 kam te gaan scheren door te gaan zeggen dat ze geen benul hebben wat er in het verkiezingsprogramma staat. Ik heb dat programma vorig jaar doorgelezen, maar was het toen meer eens met Leefbaar Nederland.

Ik ben eigenlijk van mening dat het stemrecht afgepakt moet worden van mensen die zich laten beinvloeden door poppetjes. Hoevaak ik vandaag en de rest van de week wel niet heb gezien dat mensen overstappen van LPF naar SP of GL. Dat is namelijk totaal andere wereld en dan komen ze met de reden dat ze Marijnisse wel een leuke man vinden oid.
  Met citaat antwoorden