Enkele bericht bekijken
Oud 23 January 2003, 22:42   #8
Plankje
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie

ja lekker he?

Heerlijk als je weer eens naar school loopt en er 3 marokkanen op je afkomen om een "sigaretje" te vragen en je gelijk aan je mouwen beetpakken.
Fijn om te horen dat als je nichtje die samen met een vriendin 's nachts als ze van het station lopen worden lastiggevallen door een groep somaliers.
Jah joh gezellig als een vriend van je met een mes op ze keel krijgt en ze telefoon en portemonnee moet afgeven.

Ook vind ik het prachtig om die turkse cultuur te zien. Zit je op een zaterdagmiddag thuis, hoor je ineens een hele hoop op getoeter. Kijk je uit je raam, zie je een stuk of 20 auto's allemaal toeteren en turkse vlaggen uit hun ramen hangen. Dan gaan we gezellig op de hoek van de straat een bruiloft vieren met turkse muziek die gelukkig niet te hard staat.

zo kan ik nog wel tien voorbeelden geven die ik de afgelopen drie jaar zelf heb meegemaakt.
en kom nou niet aanzetten met "de Nederlanders doen het net zo goed"
want hoeveel procent van de criminaliteit werdt in 2001(?) in Rotterdam door allochtonen gepleegd? was dat niet 97%?

Waar ik woon komen er met de dag meer schotelantennes bij in de flats naast mij en 1 grote teringzooi wordt er gemaakt.
om het maar ff in jou woorden te zeggen het VERPAUPERD hier als de pest

Lang leve de multikul!
Ik vraag me af waar je die cijfers van jou vandaan haalt. Die zou ik dan wel eens in willen zien Daarnaast dat een handjevol marokkanen jou lastig valt moeten ze maar gelijk allemaal t land uit? Nou fijn is dat; uiteindelijk heb je (of iig je pa en opa) ze hier wel naar toe gehaald zo'n 40-50 jaar trug, dan moet je ook maar de concequenties aanvaarden. Okay ik ga ook niet ontkennen dat Marokkanen/Turken de ontschuldigsten van Nederland zijn, maar onthoud wel dat ook Nederlands veel ontucht plegen hoor. Daarnaast kun je verwachten met de wat lager opgeleide mensen dat deze soms een probleemgroep kunnen vormen. Maar ik vind dit echt geen reden omdat een bepaalde groep zich misdraagt, er maar van allemaal te gaan zeggen dat ze slecht zijn. Daarnaast wordt dit ook nog eens allemaal aangedikt door de media. Heb jij ooit in de krant zien staan dat een Nederlandse crimineel een misdaad heeft gepleegt? Nou ik niet! Maar ik zie het er wel nadrukkelijk bij staan als het bijvoorbeeld een Turk of Marokkaan is ofzow. Oftewel: mensen gaan er veel scherper op letten als een buitenlander zoiets doet, zodat ze vervolgens kunnen roepen van: zie je wel al die kutallochtonen zijn hetzelfde, schop ze maar het land uit. Maar zo werkt het niet he?

Mijn conclusie: Hitler past imo het beste bij jouw manier van denken
  Met citaat antwoorden