Citaat:
Originally posted by RickClan
nou waar heb jij die o zo geloofwaardige cijfers dan vandaan dan wil ik ze ook wel eens inzien. Ik bedoel: iedereen kan wel zeggen dat ie t van nu.nl heeft.
|
zo vaak merk ik dat mensen die NIET in de randstad zelf wonen het allemaal maar onzin vinden. onder het geval ach het valt tog best allemaal wel mee met die mensen en met die criminelen en echt niet al die buitenlanders zijn zo en zo erg is het allemaal niet.
ZO erg is het helaas wel cijfers bewijzen het, echter als je in de grote steden woont merk je het ook wie woont er bijvoorbeeld in een groter gemeente in de randstad en kan mij zeggen dat ie niemand in zijn nabije omgeving kent die in het jaar 2002 is :
- overvallen
- met geweld iets van hem is gestolen
- verkracht
- betrokken geweest in een bedreiging en of vechtpartij
mensen die in de stad onder een brug wonenen en of minder dan 1.2 vrienden hebben wil ik niet horen om een extra randvoorwaarde te scheppen.
Alleen al de kinderen / mensen die ik van mijn scouting ken zijn allemaal al een keer voor gaas gegaan ik kan niemand binnen de club opnoemen die niet in aanraking is gekomen met 1 van die 4 punten. ook ikzelf ben in 2002 in totaal wel 6 keer met 1 van de punten in aanraking gekomen heb hier zelfs een keer voor mijn zelfverdediging voor de rechter moeten verschijnen.
* frustratie *
het was dus wel zo dat 2 gasten op een scooter MIJ en het meisje wat met mij mee fietste vanwege veiligheid staande hielden en snode plannen hadden. waarop ik me verdedigde (zonder wapens of zo) en waarop hun verloren en waarop IK bijna veroordeeld werd door de rechtbank met hun linkse bral praar.
de vraag van de rechtercommisaris :
- letterlijke quote-
Had je dan je niet eerst jezelf kunnen laten slaan of dat ze echt dat meisje haddan aangerand?
had je ze toen je een paar klappen had uitgedeeld niet kunnen verzoeken alsnog weg te rijden
de mooiste:
had je niet het meisje bij die 2 jongens kunnen laten en zelf hulp gaan halen bij de politie.
frustratie ten top DAAROM stemde zoveel mensen zeker in Rotterdam op fortuyn omdat ie nu eindelijk eens korte metten wilde maken met dit soort belachelijke gang van zaken. Mijn oma moet zonder 3x beroofd te worden van centraal station naar Rhoon kunnen met de metro! en daar kan geen linkse partij voor zorgen ook de SP niet
(althans niet met hun programma)