Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Het is namelijk voor een leraar of lerares ontzettend onprettig als hij of zij niet kan zien wat voor gezichtsuitdrukking een student heeft. Dat is wel belangrijk..
|
ja en dus? waarom quote je mij dan? ik zeg dat ik zo'n ding wat je hele gezicht, behalve de ogen, bedekt juist ook weer te overdone vind. met een hoofddoek kan je gewoon zien wat voor uitdrukking iemand op zn gezicht heeft.
volgens mij had je me verkeerd begrepen.
Citaat:
Originally posted by Dimas
a) satanisme is geen geloof, maar een atheistische levensbeschouwing. Net zoals het boeddhisme zeg maar alleen dan anders . Niettemin klopt Fade z'n redenering dus nog steeds want ook vanuit die beschouwing zou hij moorden kunnen plegen. En het principe van zijn twee voorbeelden klopt, ook al zijn de twee voorbeelden nog zo erg uit elkaar liggend. Het gaat erom dat er regels zijn, waar iedereen zich aan moet houden ongeacht wat hij gelooft.
b) je zegt een aantal posts trug dat je er niet tegenkan dat mensen worden belemmerd in hun geloof. Jouw mening. Waar ik niet tegenkan is dat mensen dingen mogen vanwege het geloof. Als men dus als schoolregel heeft: hoofddeksels af, en daarmee bedoelen ze elk op het hoofd zittend geval, dan moet het niet zo zijn dat voor hoofddoekjes een uitzondering wordt gemaakt omdat dat een onderdeel van hun geloof is
Sorry, wat laat ermee
|
ik neem aan dat dit tegen mij gericht is.
a. ik snap niet helemaal wat jouw punt nu is. het satanisme zal mij werkelijk worst wezen, of het nou een geloof is of een atheistische levensbeschouwing, dat heeft verder niks met deze discussie te maken (en de discussie over of fol's vergelijking nou wel of niet klopt ben ik ook al afgekapt en heb dus ook geen zin meer om dáár verder op in te gaan) en als je mijn 1e post in dit topic nog eens goed leest zie je dat ik op het eind zeg dat ik vind dat hoofddoekjes
en andere hoofddeksels(dwz: petten, mutsen, whatever..) gewoon moeten kunnen, als het de les of je werk maar niet verstoort. Als er regels komen dat hoofddeksels niet mogen, het zij zo, dan moet men zich daar maar aan houden, maar dat wil nog niet zeggen dat
ik het redelijk vind. en hiermee heb ik, naar mijn mening, gelijk een antwoord gegeven op jouw punt b.