Enkele bericht bekijken
Oud 26 January 2003, 23:31   #86
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Ik wordt langzamerhand echt misselijk van die links/rechts-discussie. Ondanks het feit dat ik het niet met 'rechts' een ben respecteer ik nog wel steeds mensen die er dan toch op stemmen. Ik begrijp, ik heb er zelf aan meegedaan, maar de discussie die hier zo langzaamaan aan het ontstaan is heb ik geen zin meer in . Er worden met zogenaamde bronnen gestrooid waaruit zou blijken dat 99(!) van de misdaden door allochtonen gepleegd wordt, en ze DUS het land uitmoeten. Beste Arie_kanarie. Als dat écht waar is dat getal. Ga dan eens na. Om hoeveel misdaden gaat het? Vast niet om een half miljoen (laten we er voor het gemak vanuitgaan dat de helft van de Rotterdamse bevolking dat is Ik kom in de buurt denk ik ). Neen, waarschijnlijk om zo'n 10000 gevallen. Dat wil dus zeggen dan dat 490.000 allochtonen géén misdaden plegen.
Toegegeven ik zal er wel helemaal naast zitten met mijn getallen, maar ik vroeg me zomaar af of je daar wel eens bij had stilgestaan. Buiten het feit dat ik denk dat zo'n 60 tot 70% van alle misdrijven in Nederland door buitenlanders gepleegd worden.
  Met citaat antwoorden