Enkele bericht bekijken
Oud 28 January 2003, 14:52   #109
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Nee, ok, niet letterlijk, maargoed, trek je conclussie --> Het kwam akelig dicht in de buurt, nietwaar? \

__________________________________________________ ___

ja lekker he?

Heerlijk als je weer eens naar school loopt en er 3 marokkanen op je afkomen om een "sigaretje" te vragen en je gelijk aan je mouwen beetpakken.
Fijn om te horen dat als je nichtje die samen met een vriendin 's nachts als ze van het station lopen worden lastiggevallen door een groep somaliers.
Jah joh gezellig als een vriend van je met een mes op ze keel krijgt en ze telefoon en portemonnee moet afgeven.

Ook vind ik het prachtig om die turkse cultuur te zien. Zit je op een zaterdagmiddag thuis, hoor je ineens een hele hoop op getoeter. Kijk je uit je raam, zie je een stuk of 20 auto's allemaal toeteren en turkse vlaggen uit hun ramen hangen. Dan gaan we gezellig op de hoek van de straat een bruiloft vieren met turkse muziek die gelukkig niet te hard staat.

zo kan ik nog wel tien voorbeelden geven die ik de afgelopen drie jaar zelf heb meegemaakt.
en kom nou niet aanzetten met "de Nederlanders doen het net zo goed"
want hoeveel procent van de criminaliteit werdt in 2001(?) in Rotterdam door allochtonen gepleegd? was dat niet 97%?

Waar ik woon komen er met de dag meer schotelantennes bij in de flats naast mij en 1 grote teringzooi wordt er gemaakt.
om het maar ff in jou woorden te zeggen het VERPAUPERD hier als de pest

Lang leve de multikul!
  Met citaat antwoorden