Enkele bericht bekijken
Oud 29 January 2003, 14:26   #117
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by michael1

Zeker waar.

Maar als je weinig tot geen aandacht krijg van de media word het zeer moeilijk de massa te bereiken.

Waar word hij op afgerekend?
op zijn vorige beroep entertrainer.

De massa neemt niet de moeite zich te verdiepen in de
mens ratelband die toch zeer succesvol is gebleken in zijn tjakkaa periode .
Time will tell. ook john f kennedy was een acteur en we weten allemaal hoe dat is gelopen.

Een wanhoopspoging zou je het kunnen noemen ja.

Aangezien je te maken krijgt met hele zielige figuren,
denk aan haitske die het nodig vond haar engste kant te laten zien en alles bij elkaar loog om ratelband te frustreren ,

Blijf dan maar eens netjes .
haitske vd l. die absoluut alleen aan haar eigen persoontje denkt
puur door dikke domheid.

Emile lijkt niet sociaal maar geeft GRATIS therapie aan mensen met angsten fobieen enz.

Dan het overtuigen van de borrelnootjes tante truus ome piet personen die nog nooit een boek hebben gelezen en vanachter niet weten dat ze van voren leven ,

maar je allen kunnen van ...

Tjaaaakaaaaaaaaaaaa!!!!
Ratelband zal vast zijn kwaliteiten hebben, maar die liggen niet in de politiek. Dat imago waar hij nu op afgerekend wordt, daar heeft hij altijd zelf nog voor gezorgd hoor. Je kunt het toch niet serieus nemen dat hij in de kamer zou gaan zitten, zonder verstand van zaken, terwijl moet worden ingefluisterd wat hij moet zeggen en of hij ja of nee moet stemmen? Hij zegt van zichzelf dat hij geen politicus is... ga dan ook niet de politiek in!

Bovendien vind ik hem hypocriet tot en met. Ik heb eens wat interviews met hem gelezen. Daarin herhaalt hij wat jij nu steeds zegt, dat hij niet beoordeeld moet worden op de buitenkant en zn "tjakka" imago, maar op de inhoud. Maar wat zegt die zelf over Balkenende: "Alles is fout aan hem. Zo'n gereformeerd gezicht; dat is per definitie al onbetrouwbaar."
Dan heb je voor mij afgedaan.. eikel.

Naïef dat je in al zijn geblaat trapt
  Met citaat antwoorden