Enkele bericht bekijken
Oud 29 January 2003, 16:33   #118
michael1
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

Ratelband zal vast zijn kwaliteiten hebben, maar die liggen niet in de politiek. Dat imago waar hij nu op afgerekend wordt, daar heeft hij altijd zelf nog voor gezorgd hoor. Je kunt het toch niet serieus nemen dat hij in de kamer zou gaan zitten, zonder verstand van zaken, terwijl moet worden ingefluisterd wat hij moet zeggen en of hij ja of nee moet stemmen? Hij zegt van zichzelf dat hij geen politicus is... ga dan ook niet de politiek in!

Bovendien vind ik hem hypocriet tot en met. Ik heb eens wat interviews met hem gelezen. Daarin herhaalt hij wat jij nu steeds zegt, dat hij niet beoordeeld moet worden op de buitenkant en zn "tjakka" imago, maar op de inhoud. Maar wat zegt die zelf over Balkenende: "Alles is fout aan hem. Zo'n gereformeerd gezicht; dat is per definitie al onbetrouwbaar."
Dan heb je voor mij afgedaan.. eikel.

Naïef dat je in al zijn geblaat trapt
Ratelband noemt zich volksvertegenwoordiger. geen politicus ,maar durft wel verantwoordelijkheid te nemen .

als ik moet vertrouwen op zo n flapdrol als balkenende.die nog geen deuk in een pakkie boter slaat,die als commentaar gaf op emiels bijdrage- sjakkaaaa. dan ben ik wel heel desperade.

Wat moet ik met die harry potter.in deze gespannen tijden.
jezus man dat is me toch een lulletje rozenwater.
vriendjes van het koningshuis ja ! DEMOCRATIE me reet!
Echt mijn vertrouwen en respect voor het koningshuis is gedaald tot het nulpunt.Het is een dictoriaal bewind.met schijndemocratie.
echt smerige spelletjes waar de massa geen weet van heeft .

paars
:r :r
  Met citaat antwoorden