Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Dat vind ik dus de dikste onzin dat er bestaat.
Jullie kennen alkeer al heel lang enzo via inet en jullie voelen iets voor elkaar ofzo maar het is geen relatie en jullie zien elkaar eens een dagje en er is dan niks veranderdmaar dan is het ineens wel een relatie ?
Vinnik wat onzin..
ofwel is het een relatie ofwel niet maar als jullie elkaar al zagen of niet dat lijkt me niet echt een maatstaf die men kan hanteren om te bepalen als het wel dan niet een relatie is.
|
correct, aber....
de laatste stap die er echt voor zorgt dat je een relatie krijgt e.d. kunnen (volgens mij) alleen in het echt.
Je kunt iemand over internet nog zo leuk vinden, maar als die in het echt anders blijkt te zijn, dan voel je dus iets voor die internetpersoon maar niet die persoon in het echt, dus....
daarom zou ik nog niet van een relatie spreken voordat je elkaar in het echt gezien hebt (dan weet je hoe die ander ook in het echt is, dan heb je waarscijnlijk de laatste vonk over laten springen) en dan kun je spreken van relatie.
op zich heb je wel een kern van waarheid .Het gebeurt echt niet ineens als je elkaar ziet, MAAR omdat je niet zeker weet hoe die ander in het echt is EN er toch een bepaalde vonk over moet springen, krijg je het laatste stukje (wat je over de drempel duwt, wanneer je over relatie kan spreken) pas in het echt