Enkele bericht bekijken
Oud 31 January 2003, 10:59   #14
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic

ik heb gereageerd, maar dat heeft toch geen zin waar BEPAALDE mensen FB zijn. Of weet ik het...
ik ga gewoon vrolijk verder mijn ''politieke onzin'' hier te spuien. Weet je WAT NOU ONZIN is. Dat ADB en die COMPUTER ENGAME SHIT. Mag daar ook zo'n ondertitel onder alsjeblieft meneer koelkast?
GAMES
Voor de Nerds onder ons
Of
Voor de mensen die geen leven hebben onder ons
ADB
Voor mensen die nog minder leven hebben dan de mensen bij het gameforum.
Want tja als wij HIER al ''onzinnig '' gevonden worden.... wat is de rest dan volgens u?
Blijkbaar is lezen een moeilijke opgave, Nergens post ik dat ik de titel verzonnen heb of dat ik het onderschrift van het forum gelijk stel aan mijn mening over politiek.

kenbaar overschat je mijn invloed binnen dit forum ik ben geen fb+ of beheerder. Hierdoor kan ik ook niet desubforum onderschriften aanpassen.

Er is een verschil tussen humoristische opmerkingen en beledigende teksten de teksten die je voorstelt kunnen al snel worden opgevat als belediging voor de mensen die in deze sub forums posten. Indien jij als mening hebt dat mensen die daar posten geen leven hebben is dat jou recht echter nergens is het zo geregeld dat jou mening automatisch omgezet moet worden tot automatische regel geving

En dat is iets wat veel mensen hier maar niet kunnen accepteren hier naar ik vermoed.
koelkast is offline   Met citaat antwoorden