Citaat:
Originally posted by Fade of Light
dat heet nou kuddegedrag....
- dus als je met een grote groep mensen goed nadenkt over een onderwerp en je bent er gemotiveerd genoeg voor om te protesteren dan is dat kuddugedrag....
Nou dat is in iig geen slecht kuddegedrag volgens mij,.
vrij weinig zin...of je moet protesteren moet jezelf weten, maar ik denk dat je meer vooruitang boekt als je het voor jezelf doet, dan daadwerkelijk verandering denkt te kunnen aanbrengen...
Waarom heeft het dan vrij weinig zin?
Invloed van protesten is verwaarloosbaar?
heel misschien voor nederland t.o.v. dit onderwerp maar in het algemeen? d8 het niet
gebruik die tv tijd voor een stukje waarin je argumenten geeft (bijvoorbeeld een stukje debat)...
krijg je tweezijdige belichting met echte argumenten, en niet eenzijdige belichting zonder argumenten waar je een selectief groepje op een weiland ziet staan... blaat? rrright
Dat er een protest is geeft iig aan dat er nog een andere kant van het verhaal is, daar gaan mensen iig over nadenken als ze geintereseert zijn in de wereld, die gaan nadenken om het hoe en waarom en zouden dat waarschijnlijk minder snel denken aan wat kan ik doen hieraan? en sowieso ... waarom staan die leipos in dat weiland? Moet toch een rede hebben denk je dan toch.
als ik ga protesteren doe ik het voor mezelf, dat IK ten minste weet dat ik mijn mening heb geprobeerd duidelijk te maken, en dat ik er stond.... en niet omdat ik ff op tv wil komen en anderen aan wil sporen om als een schaap achter me aan te lopen...blaat kwadraat? rrrright
|
Ehh jah hallo,
als je enigste doel is om op tv te komen zonder een rede of doordacht standpunt jah dat is kuddegedrag dan jah,
dat is ook niet echt goed nee.
Dat bedoelde ik ook niet.