Enkele bericht bekijken
Oud 9 February 2003, 18:41   #48
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken

ik begrijp jouw oordeel over mij alleen niet....hoe kan jij nu zeggen dat ik enkel bij men vriendin ben voor de sex???? terwijl dat allesbehalve is....mischien een beetje ongellukig uitgedrukt in die post over van april gebeurt het maar dat was eerder om te lachen (omdat ze in die maand verjaard)...staat helemaal geen datum op hoor n ja hoor heb al meer dan 10 maand een langeafstandsrelatie omdat ik enkel met der naar bed wil....yea right...denk als dat men doel was dat er wel makkelijkere oplossingen zijn hoor....ik geef je dus wel degelijk ongelijk
t is idd een beetje ongelukkig uitgedrukt in je eerdere posting.. desondanks concludeer ik niet dat jij enkel bij je vriendin bent voor de sex, ..maar zoals de manier waar op jij je deed uit drukken in je eerdere posting, was het wel iets waar jij naartoe leefde, ..t deed mij de indruk wekken dat je niet kan wachten tot t moment daar is. .
et lijkt nu of jij je gedachtengang probeert goed te praten door maar alleszins duidelijk te maken dat je geen relatie hebt voor sex. ik heb echter nooit beweert dat dit wel zo was, er scheen alleen een groot verlangen te bestaan naar het moment.
en tuurlijk, als sex je doel zou zijn, dan is een langeafstandsrelatie ook geen belemmering, en zou je het _tevens_ dichterbij huis kunnen zoeken. .

maar ik geloof dat we t hier maar bij moeten laten,
t gaat nu redelijk offtopic, en nog ff en deze thread wordt verplaatst naar discussie , of gewoon gesloten : P