Onderwerp: C&C generals
Enkele bericht bekijken
Oud 13 February 2003, 13:42   #48
bloon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
maar TS was simpel je bouwt met de GDI 1 zo'n lopende tank
die op een dino lijkt, ga naar de basis van de tegen stander met andere tanks en aanvallen
die tank heet een MK2..
stel ik ben nod:
emp (heb ik bijna altijd bij de hand)
4 banshees, weg MK2
stel ik ben gdi:
emp
2 ruptors erop, weg MK2


Citaat:
Originally posted by Stapper
met NOD gewoon een ondergrondse ding maken en dan lekker vol stauwen met engeneers en overnemen
nod:
ALTIJD sonar wagentje, dus ik zie je aankomen... leuk als je er ENG in duwt, + een CC
dan EMP ik hem, neem met hijacker je sub over, en je kunt niets meer met je cc, ik stuur hem met waypoints onderweg over de hele map, jij kunt hem nooit mollen, en je kunt nooit meer een cc bouwen..

en bij belangrijke gebouwen heb ik altijd 1 engineer staan, als jij er 3 in stopt, stop ik er tegelijkertijd die van mij in, heb jij niets...
+ staan nog hoop disc throwers..

Geloof me, TS is een fair balance spel, waar het ECHT op strategie aankomt..
  Met citaat antwoorden