Onderwerp: Genieten voor Oizo.
Enkele bericht bekijken
Oud 14 February 2003, 21:22   #15
Oizo
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchance
The story continues
Vandaag kwam het nietige Stormvogels Telstar Combinatie naar de Geusselt.
MVV toch nog in de strijd voor de periodetitel was natuurlijk favoriet. En lijkt dat ook waar te maken omdat in de 54ste minuut Dekkers scoort
Als Inia zo'n 10 minuten daarna ook nog rood krijgt lijkt de buit voor MVV binnen
Niets is minder waar
Lettinga maakt zo'n 10 minuten voor tijd voor Stormvogels Telstar dat met 10 man speelt de 1-1
Dezelfde Lettinga maakt 5 minuten voor tijd de 1-2
Misschien iets minder spectaculair dan de vorige keer, maar toch vraag ik me af hoe dit weer mogelijk is
Had je niet ff een nieuw topic kunnen maken en dan een deel II ervan kunnen maken?
Nee tis echt ON-GE-LOOF-LIJK. Werkelijk, alsof ze niet WILLEN winnen. Tegen 10 man ook nog wel! Iedereen was aant schelden en ze zongen: "En zet je fans maar weer voor lul!" Ja lekker sta ik weer voor lul hierow
Na de 1-0, hadden we veel mogelijkheden geschapen (ff op zijn Louis Van Gaals zeggen ) op 2-0, maja als je de kansen niet benut dan vliegen ze aan de andere kant erin.
Ik had me er zo op verheugd, drie thuiswedstrijden achter elkaar. Maar nee, achteraf balen... maja van de laatste jaren ben ik het vaak gewend.
Volgende week Sparta thuis. Voorspelling: bij rust met 3-0 voor, eindstand 3-4. ...
  Met citaat antwoorden