Onderwerp: glaasje draaien
Enkele bericht bekijken
Oud 15 February 2003, 15:14   #29
The Phit
Guest

Standaard

ik geloof niet in dat glaasje schuiven.
Maar heb wel van die maffe verschijningen kunnen zien. Vooral hier thuis toen ik tussen 10 en 14 was zag ik vaak een soort van geest van een meisje in de hal. Echt gewoon bewegen ook enzo, vette weird. Ik heb dat dus heel wat keren gezien en me zusje ook een aantal keer. En het was niets engs ofzo, het was gewoon raar. Die verschijning was dan ook met een paar seconden weg juist op het moment dat je dat meisje recht aankeek.

En verder ook toen in de tijd dat ik erg veel buiten speelde en met vriendjes door de bossen scheurde zagen we in het donker in het bos ineens heelveel gekleurde lichten. ergens waar geen auto kan komen en geen huis staat.

en met het vissen ook een keer zagen we een lichtbol in de vijver alle kanten opschieten, en met gigantische snelheid door de kant plonsen, en zag toen allemaal water omhoog spatten en weg was de lichtbol.
In diezelfde week zag me moeder en nog wel meerdere mensen die buiten waren, een heeele grote lichtbol boven de melkfabriek zweven en die ging ook alle kanten op op een moment, en zoeeffff weg was ie. heel vaag, maar waar. Bijna alle mensen op de kanaalweg hebben het gezien, en t heeft in de krant gestaan.
  Met citaat antwoorden