ik vind het hier altijd wel leuk, vooral als het over iets gaat waar iedereen over kan discusseren, dan kan het altijd wel leuk worden, al lopen de discussies dan wel eens uit de hand en gaat het de verkeerde richting op en das niet echt de bedoeling, maar dat heb je nou eenmaal als je een standpunt hebt en die wilt verdedigen, dan ga je snel in de aanval en elk tegen argument word als persoonlijke aanval gezien
over het beheer heb ik weinig te zeggen, alleen dat er misschien net ietsje sneller ingegrepen moet worden als het de verkeerde kant gaat
ook moeten de post die niks toevoegen, dus waar alleen, ik ben het met de stelling eens, weg gehaald worden
er zitten ook vaak bij post weinig argument waarom iemand zoiets vind, dit soort dingen moeten dan meteen opgemerkt worden en daar moet iets aan gedaan worden
het meeloop gehalte van sommige mensen verbaasd me ook wel, alsof sommige mensen geen eigen mening hebben, of der iig niet voor uit durfen te komen, ze zeggen maar wat en das dan altijd wat iemand anders al heeft gezegd of wat politiek correct is, zeg dan helemaal niks, het moet geen post opkrik forum worden
ook als iemand 1x iets post, merk je dat men er niet meer op terug komt, dit soort topic's mogen van mij part gesloten worden, of de discussie moet door andere mensen verder gaan
en der word hier wel eens gechat, iig daar lijkt het op als je steeds dezelfde mensen ziet posten, maar omdat ze toch iets te melden hebben is het geen chat, maar dat ziet er gewoon raar uit
|