Onderwerp: dronken...
Enkele bericht bekijken
Oud 17 February 2003, 20:10   #22
Fade of Light
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri

2.over het algemeen vind ik dronken mensen vervelender dan nuchtere mensen, maar smaken verschillen.
3. dit ging over mijzelf. ik weet niet of ik een kater zou hebben als ik dronken werd, maar heb geen zin t risico te nemen. aangezien ik vrij weinig geld heb, en alcohol(op bier na dan) toch duurder is dan frisdrank, hou ik t op frisdrank, of water.
als jij t geld er voor over hebt, en geen kater krijgt, prima joh.

4.vind het alleen wel vervelend als je "vervelend" dronken bent.
2. Om zo'n prachtige generalisering te gebruiken. Vaak gaat dit op voor een bepaalde catagorie menschen....
3. oh naja, aangezien veel mensen bier drinken, nam ik juist bier als vergelijking met fris....
4. Dank je OVerigens vind ik het even vervelend als ik/je/men dronken is/bent en vervelend als niet dronken en vervelend.... Vaak zijn zatlappen nog redelijk met moeilijke taal te kalmeren (omdat ze er toch niks van snappen) terwijl iemand zonder alcohol juist in zijn woede blijft hangen, amar dat is een andere discussie. Ik doelde er alleen op dat er ook veel lastige mensen zijn die niet gedronken hebben, evenals mensen die wel drinken en lastig zijn. De ene wordt juist niet lastig van drinken, de anders juist wel
  Met citaat antwoorden