Onderwerp: dronken...
Enkele bericht bekijken
Oud 17 February 2003, 21:19   #23
eneri
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light

2. Om zo'n prachtige generalisering te gebruiken. Vaak gaat dit op voor een bepaalde catagorie menschen....
3. oh naja, aangezien veel mensen bier drinken, nam ik juist bier als vergelijking met fris....
4. Dank je OVerigens vind ik het even vervelend als ik/je/men dronken is/bent en vervelend als niet dronken en vervelend.... Vaak zijn zatlappen nog redelijk met moeilijke taal te kalmeren (omdat ze er toch niks van snappen) terwijl iemand zonder alcohol juist in zijn woede blijft hangen, amar dat is een andere discussie. Ik doelde er alleen op dat er ook veel lastige mensen zijn die niet gedronken hebben, evenals mensen die wel drinken en lastig zijn. De ene wordt juist niet lastig van drinken, de anders juist wel
2. klopt. toevallig kom ik die ' categorie' regelmatig tegen. dus heb ik er last van.
4. ik weet niet of jij vervelend dronken bent of niet. ik snap trouwens de zin van overigens...tot vervelend niet helemaal. en ik heb t ook neit alleen over woede-aanvallen, maar bijvoorbeeld lastigvallen van meisjes en in hun dronken bui denken dat ze alles kunnen maken. of niet kunnen ophouden met praten. etc.
En inderdaad, je hebt mensen die sowieso lastig zijn, en je hebt dronken mensen die niet lastig zijn. ik heb dan ook nooit gezegd dat dronken mensen altijd irritant zijn. maar aangezien dit een klaagforum is, wordt de negatieve kant van de zaak belicht, en daar ben ik het mee eens.
  Met citaat antwoorden