Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
*
1st MATCH:
Jan 'The GIANT' Nortje (South Africa / Steve's Gym) vs. Evgueni Orlov (Russia / Chinuk Gym)2nd MATCH:
Remy Bonjasky (Holland / Mejiro Gym) vs. Bjorn Bregy (Switzerland / Vos Gym)
3rd MATCH:
Ray Sefo (New Zealand / American Present Boxing Gym) vs. Pele Read (UK / Saint Thomas Gym)
4th MATCH:
Peter Aerts (Holland / Mejiro Gym) vs. Stefan 'BLITZ' Leko (Germany / Golden Glory)
5th MATCH:
Ernesto Hoost (Holland / Vos Gym) vs. TBA
En wat denken jullie ervan?
|
kewl ik heb ze dnek ik wel snel op video (op de computer

), moet ik alleen wel weer ff informeren op eenforum waar ik laatste tijd bar weinig kom (vandaar dat ik je nog geen urls heb doorgegeven arie

)
naja uitslagen:
Orlov kennik niet, maar Jan Nortje is lom, dik, langzaam en niet goed. Ieman met een beetje techniek kan hem met gemak op punte eruit stoten....
tweede match, geen idee, bergy naam komt me bekend voor, echter geen partijen oid... dusss
derde: old skool Sefo moet met zijn veteranen ervaring...die ander ken ik niet eens, dus duidelijk geld op Sefo, die het best goed deed in afgelopen finale....helaas voor hem een perfecte low kick block met de onderknie, waardoor het voor hem was afgleopen
vierde: Verdediging van aerts is nog steeds redelijk brak (te laag) en aangezien leko een goede bokser is zou leko meoten kunnen winnen als hij goed bokst.... Peter heeft echter een goede trap en misschien kan hij die high kick goed krijgen en leko eruit trappen, wie weet....
vijfde: TBA? wie is da?
'Zesde': Sapp VS cro cop.... sja Sapp zuigt gewoon, die kerl werd flink afgepatst door Hoost in de finale, jammer dat hoost daarna zo onbegrijpelijk dom vocht. Cro cop is flink gegroied in eht free fight, en ik hoop dat ie niet te dicht bij gaat daardoor, want dat kost um de overwinning....houdt hij afstand dan is cro cop de absolute winnaar!
Trouwens op die poster (die blauwe net hierboven) die gast rechtsonder (van die vier) is Albert Kraus, die traint/tainde bij Lingo Ho in den bosch (waar ik ook train en van wie "beatrice" (struint hier ook op het forum rond) familie van is)