Citaat:
Originally posted by Superjood
dus omdat clubs verkomen in de CL is het een sterke competitie? vind ik geen goed argument. als je naar die engelse competitie kijkt. tsja het is moeilijk te beargumenteren, en ben daar nu ook te moe voor, maar als je ziet met hoeveel gemak die engelse soms kunnen winnen, ja zegt natuurlijk ook vrij veel he. maar me argumenten komen nog
|
ik vind het juist een goed argument dat ze ver komen in de CL. Kijk bijvoorbeeld naar als jou clupje tegen een Valencia moet spelen.. Je zag hoe vreselijk moeilijk het ajax werd gemaakt. En dan moeten ze tegen een Arsenal spelen. En dan zie je gewoon dat Ajax daar veel beter tegen op kan en misschien wel had kunnen winnen als Lobont niet op doel staat en van damme erbuiten gehouden werd. Dat PSV er zo triest tegen speelde komt door hun angst voor arsenal, arsenal komt met uitspraken dat ze alle wedstrijden gaan winnen in dit seizoen, en dan is psv bang. Ach ja, ook geen super goede argumenten, maar ik zie gewoon dat men het moeilijker heeft tegen spaanse clubs.