Enkele bericht bekijken
Oud 19 February 2003, 22:45   #44
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
Arie wat vindt jij de meest herdenkwaardige K-1/pride/ufc/muay thai/kickboks/anders momenten?

Tja ik volg het nog niet zo heel lang (K1 dan, want de rest komt helemaal nooit op tv hier)

Maaruh over K1
Vroeger heb ik het ooit is op RTL5 met die Mylene de le Haye gezien in '98 ofzo.
Verder kwam het helaas nooit meer op tv totdat ik het zo'n anderhalf jaar geleden op Europsort zag, en sindsdien kijk ik daar alles en begin ik het ook meer te volgen.
Ik heb hier ook nog een video van K1 grand prix '95 liggen en als ik dat vergelijk met nu vind ik de wedstrijden nu allemaal veel leuker dan toen.

Maaruh hoogtepunten

Alle partijen tussen Jerome en Hunt zijn gewoon geweldig.
Ze slaan elkaar altijd helemaal de tering, en ook al kunen ze niets meer dan blijven ze maar door gaan(vooral Hunt) en dan alsnog krijgt ie Jerome neer

een partij tussen Jerome en Aerts uit '99 is ook mooi
na 22 seconden trapt Aerts jerome neer en krijgt 8 seconden.
40 seconden later slaat Jerome Aerts neer en wint de partij in de eerste ronde.

Partijen van Sefo waarbij die de tegenstander uitdaagt en geen dekking heeft en maar klappen en trappen blijft krijgen vind ik ook prachtig.
gaat die kerel een beetje staan lachen als die trappen en klappen krijgt waar je eng van word.
Ik denk dan altijd "hij heb nou geen dekking, geef hem een goeie hoek en hij ligt!" maar dat pakt toch wel anders uit

En natuurlijk K1 vs Pride Jerome tegen Goodrigde
Goodrigde met z'n grote bek Jerome lacht hem uit en slaat hem binnen anderhalve minuut ook knock-out.

en tja... andere hoogtepunten heb ik nog niet echt

wat jij?

en vrijdag ff een too hot to handle dvd'tje kopen (Y)
  Met citaat antwoorden