Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Alle partijen tussen Jerome en Hunt zijn gewoon geweldig.
Ze slaan elkaar altijd helemaal de tering, en ook al kunen ze niets meer dan blijven ze maar door gaan(vooral Hunt) en dan alsnog krijgt ie Jerome neer
|
ja das idd kewl
Citaat:
een partij tussen Jerome en Aerts uit '99 is ook mooi
na 22 seconden trapt Aerts jerome neer en krijgt 8 seconden.
40 seconden later slaat Jerome Aerts neer en wint de partij in de eerste ronde.
|
denk denk, kan het me niet meer herinneren
Citaat:
Partijen van Sefo waarbij die de tegenstander uitdaagt en geen dekking heeft en maar klappen en trappen blijft krijgen vind ik ook prachtig.
gaat die kerel een beetje staan lachen als die trappen en klappen krijgt waar je eng van word.
Ik denk dan altijd "hij heb nou geen dekking, geef hem een goeie hoek en hij ligt!" maar dat pakt toch wel anders uit
|
Dat was tegen hunt! maar hunt zijn kin was ietsjes harder en sefo moest daar toch mee stoppen
Citaat:
En natuurlijk K1 vs Pride Jerome tegen Goodrigde
Goodrigde met z'n grote bek Jerome lacht hem uit en slaat hem binnen anderhalve minuut ook knock-out.
|
JAzeker, en ook al het spektakel in eht begin, waarbij jerome zo'n gebaar doet van 'kom maar'
Citaat:
Hij slaat iemand neer en heeft gewonnen.
die kerel staat op en maakt een gebaar of die wil terugslaan en krijgt me toch een tik bovenop ze vreetmolen
|
Klopt jah, die staat ook in een van de promostukjes....beetje raar aangezien er nogal wat ophef over was en sommige zelfs om diskwalificatie vroegen... (volgens mij sloeg ie pettas neer)
Mijn hoogtepunten zijn die van die jij ook hebt gekozen:
Jerome VS Goodridge
Sefo VS Hunt
En jerome tegen (waarschijnlijk pettas) dat ie na de (Egeinlijke) wedstrijd....
Verder nog:
Ignashov VS .. Pettas weer dacht ik...Pettas breekt neus...gewoon een perfecte knie op zijn neus, hop afgelopen
Aerts VS Leko (Vegas kwalificatie), perfecte directe toen aerts een knie wilde geven, stijl achterover....
eerste ronde Hoost VS Sapp.... technisch zo goed, en die steroide stier neer zien gaan was zo prachtig, wat was die aan het hijgen

Jammer dat ie het niet vol kon houden
Uhm Aerts VS die heilige gast... (Ff naam kwijt, die kale) perfecte high kick, hop neer....(staat ook in high light peter aerts op sherdog)
Shamrock VS Ortiz...old veteran tegen de regerende kamioen (UFC).... Niet echt heel erg spectaculair maar shamrock werd wel in mekaar gebeukt....