Enkele bericht bekijken
Oud 22 February 2003, 10:46   #3
Bon
Guest

Standaard Re: Ok, dan post ik m nog wel eens :z

- Het duurste uitvak: Ajax zonder meer en ook NAC was voor ons ernstig prijzig
- Het goedkoopste uitvak: De Graafschap en Excelsior.
- Het gevaarlijkste uitvak: Uhm, nu vraag je me wat...kom ik nog wel keertje op terug..Owjah! Utrecht, hoog zonder rugleuning en steil... maar wel mooi stadion(Nieuwe Galgenwaard)
- Het meest comfortabele uitvak: Poeh, week niet
- Het beste zicht: Excelsior, idd Bartje en RKC is ook wel oke
- Het slechtste zicht: PSV maar ook bij Utrecht door die kut netten die ook nog eens groen zijn ...
- Het beste eten: TWENTE! waar het vlees gelijk van de slager komt, slager peeters nog wel(stond op het servetje)
-Het goorste voedsel: Graafschap en Zwolle met een zwakke maag ken je beter je eigen lunchpakketje meebrenge
- Het vriendelijkste personeel: Na dit jaar weet ik het bijna zeker De Graafschap... maar ook bij Zwolle en WillemII waren ze weer vriendelijk(of ja zwolle & weer...)
- Het 'afgericht om je weg te jagen-personeel' Uhh Utrecht, wat een ***** zooi daar
- Het slechtste totaalpaket vind je bij Mjah, Groningen krijgt ook niet mijn voorkeur, vooral doordat je daar met gevaar voor eigen leeft loopt, het eten niet te eten is, en het uitvak niet de nodige warmte uitstraalt... maar ook Utrecht is niet mijn favoriet(bij de oude Galgenwaard viel dat nog mee)

NAC heeft ook mijn voorkeur, vind het een gezellig stadion met goed uitzicht en eten...
bij Zwolle, AZ, Twente en De Graafschap voel ik me altijd meer dan gewardeerd... Zwolle heeft echt leuke stewards daar rondwandelen... Excelsior is ook helemaal niks mis mee...
Willem II was dit jaar heel leuk, vorig jaar totaal niet, beetje gemengde gevoelens dus
Ajax ben ik 1 keer geweest en doe ik NOOIT meer; duur, kut uitzicht, veel trappen.... en je verliest toch wel
RKC moeten we van dit jaar nog hebben, maar vorig jaar was ook dat gezellig, geen gekut voor het poortje enzo, makkelijk doorlopen, aardige lui... al is die stad daar een beeetje saai
Heerenveen, ik was ze bijna vergeten, mjah, wel aardig uitvak maar die lui daar zijn chagrijnig als de pest...
Feyenoord zijn ook altijd gastvriendelijk, al zijn de woute daar WEL chagrijnig(kameraad van me kreeg uitverbod omdat hij tegen een hek trapte) ben ik dit jaar overigens niet geweest
Dan heb ik alles gehad toch? Ja Vitesse en Roda ben ik nooit geweest en RBC moet nog komen

Laatst aangepast door Bon : 22 February 2003 om 10:52
  Met citaat antwoorden