Enkele bericht bekijken
Oud 25 February 2003, 18:24   #21
Queenie
Guest

Standaard Re: Re: Re: Haat van Limburgers jegens Holland is geheel terecht..

Citaat:
Originally posted by bartje518

Iedere grote stad heeft een drugprobleem. En in Heerlen is dat net even erger dan in de rest van het land, aangezien Heerlen precies op de grens met Duitsland en België ligt, en bovendien een internationale treinverbining heeft met oa Aachen. Daar doe je niks aan, maar wanneer ik de laatste maanden op het CS kom, dan merk ik gewoon dat er vooruitgang is. Goed, het probleem zal waarschijnlijk slechts verplaatst zijn, dat zou kunnen. Ik kom niet in alle delen van de stad. Maar Heerlen 50e van de 50?! ga nou gauw, er zijn vast mer criminele steden dan Heerlen. Groningen bijvoorbeeld?!
ja ok op het station is het minder, maar het probleem heeft zich nu naar de "binnenstad verplaatst".Ga daar maar eens om vijf over zes rondlopen.... Liep vandaag bij mijn werk naar buiten en nog geen halve meter verderop lagen ze weer gezellig te snuiven en spuiten uit te wisselen..... En dr zijn inderdaad veel duitsers bij.Maar die weigeren ze uiteraard daklozen zorg. Kijk dan kun je wel meer plekken aan gaan wijzen om de verslaafden van de straat te krijgen, maar dat heeft geen nut. Wantd ie duitsters zijn er dan nog steeds. Ach ja laten we hopen dat er snel verbetering komt en dat Heerlen wat hoger scoort, dan voel ik me ook weer veiliger..............
  Met citaat antwoorden