Enkele bericht bekijken
Oud 25 February 2003, 21:55   #20
Chrislybeer
Guest

Standaard Re: Re: Re: Re: Het ik-haat-mijn-kleine-broertje-of-zusje-topic.

Citaat:
Originally posted by Dimas

Heb je het daar wel is met je ouders over gehad? Want ik denk dat je het meeste resultaat zal hebben door je ouders tegen haar laten op te treden. Als dat niet helpt: Een tijdje geleden liep m'n zusje constant te kankeren tegen me, spullen van m'n kamer te pakken enzo. Toen heb ik tegen m'n ouders gezegd dat als ze nog 1x iets zo flikken ik haar echt verschrikkelijk hard zou slaan. Die avond hebben m'n ouders met m'n zusje gepraat en heeft ze niks meer geprobeerd. Dus misschien helpt dat.
Bedankt voor het advies maar dat had ik al gedaan,maar ze heeft er gewoon schijt aan. Net zoals ze aan alles schijt heeft. Ze doet ook niks in het huishuiden enzo,ze is gewoon een vet,lui varken (Jah,ze is dik,ugly from the outside and inside).

Ze is BTW vandaag weer bezig geweest... Ze zit dus al 3 uur achter de computer dus kom ik er zo aan van:"Chantal,wil je er alsjebleft even afgaan,ik denk dat je wel genoeg gecomputerd hebt vandaag." Zegt zij: "Nee hoor fucking brother!" En ze pakt mijn gba en knalt die op de grond (gelukkig niet kapot maargoed..) en geeft me keihard een knal voor mijn kop.Dus ik heb haart echt keihard teruggetrapt van nou is het wel genoeg geweest! En scheinheilig als ze is gaat ze onze moeder bellen...Dussssss....