Citaat:
Originally posted by goefoe
ik geloof niet dat ik het hier helemaal mee eens ben. aangenomen dat ze dan de beste selectie hebben van NL, dan vind ik de oogst van 2 landstiteltjes maar vrij magertjes.
en ja die kezman, ohw wat haat ik die kerel toch intens , ondanks die 20+ goals vind ik hem toch echt niet de beste spits van de NLse comp. misschien heb ik de afgelopen jaren wat gemist, maar ik heb hem op een hoger nivo (CL/Uefa) toch echt nooit zien schitteren. En ja dan zal ik maar niet beginnen over die rommedahl, want dat is natuurlijk helemaal een lachertje. Nah oke, ik moet toegeven dat de rest wel vrij degelijk is, al zie ik bij hun toch echt niet de kwaliteiten die bijvoorbeeld een Pienaar, Snijder, de Jong of VdV hebben. En je weet de jeugd heeft de toekomst .
verders is het in tegenstelling tot Ajax het helaas geen open huis bij PSV, maar ja daartegen over staat dat wij de beste aanval hebben & je weet de aanval is de beste verdediging . Want er geldt nl. de volgende cliché: als je scoort, ben je dus in balbezit geweest en als je in balbezit bent heeft de tegenstander de bal niet en kan die dus niet scoren 
dus eigenlijk vind ik psv helemaal niet beste club van NL. ze hebben gewoon de mazzel dat ze nu vol op de comp. kunnen richten en dat ze geen puntverlies lijden bij een barslechte wedstrijd. helaas is de 1e plek nu even niet aan de orde, toch ga ik er gewoon nog van uit dat we deze na de 34e speelronde gewoon weer in ontvangst mogen nemen
|
Hebben beide clubs niet 'gewoon' 53 goals gemaakt dan?

Dat Kezman niet schitterd in Europese wedstrijden heb ik ook geen verklaring voor. Voor de rest zal het wel een welles-nietes discussie worden als we hierop doorgaan, en daar zit denk ik niemand op te wachten. 2 titels in 4 jaar is inderdaad te weinig, maarja, die van vorig jaar hadden ze natuurlijk gewoon moeten pakken

.