Deze vraag herken ik van dr. Love op xhale (Sorry dat ik weer met mn andere forum gooi

)
Hier wat reacties:
(v) love 16 jaar
hey, ik vind dat dat ieder voor zich is, maar mijn mening erover is dat sex toch wel speciaal moet blijven?! ik vind niet dat je je lichaam aan iedereen weg kan geven. voor mij betekend het echt wel wat als ik met iemand naar bed zou gaan, en ik zou dat nooit maar zo kunnen. in liefde is sex toch niet het belangrijkste??? of ligt dat aan mij...en of het normaal is? nou tegenwoordig wel... ik hoor van zoveel meisjes die een sex relatie hebben maar ik snap dat niet want wat heb je er nou aan? is iedereen dan echt zo sex verslaafd? doe het met iemand die je liefhebt...en niet alleen voor de sex.....
(m) dekeuv 19 jaar
Je zegt dat sex niet het belangrijkste is in de liefde... maar we praten nu niet over liefde maar gewoon over menselijke lusten/behoeften. Als je denkt dat de gevoelens niet in de weg komen te staan en jullie staan er beide achter dan moet je er gewoon voor gaan!
(m) martin17 17 jaar
Ik vind ook dat een sexrelatie moet kunnen. Kijk maar hoeveel mensen er geen sexlijnen bellen, of cybersexen enz. Als je echt iemand in de buurt hebt, is dat ook wel lekker. Zorg alleen inderdaad wel, dat wanneer je daar iemand voor hebt, je het ook met diegene moet kunnen bespreken als je gevoelens voor hem/haar krijgt.
(v) foxy 21 jaar
Je moet het helemaal zelf weten. Ik vind dat het moet kunnen. Ik kan me voorstellen dat je zin hebt in sex, maar geen zin hebt in een relatie. Als de ander er ook zo over denkt, moet het gewoon kunnen vind ik. Al vind ik het zelf wel prettig als er ook liefde de hoek om komt kijken. Dat geeft toch dat speciale gevoel, dat je denk ik in een sexrelatie mist.....
(m)jasper 16 jaar
en ik heb dr niet echt een mening over, ik vind dat sex een uiting van liefde is, maar toch zou een sexrelatie ook moeten kunnen. al; zal dat voor veel mensen onbevredigend zijn. ik zou mezelf er alleen in storten als de ander ook gevoelens heeft. en het dus niet helemaal zonder gevoel is. maar sex zonder relatie en verplichtingen kan wel erg lekker zijn. en je kunt je dan soms ook veel vrijer gedragen, en eerder je fantasien werkelijkheid maken.
(v) emmelytje 15 jaar
ik ben ut helemaal met je eens.. sex doe je uit liefde !! en een meisje uit me klas heeft ut ook en is er helemaal gelukkug mee maar die gevoelens kunnen kwetsend zijn.. zorg gewoon dat je goeie relatie hebt die op liefde gebasseerd is .. de sex komt vanzelf wel !
(ikke

) 0vera 18 jaar
Een sexrelatie is net zo gewoon als dat je et zelf vindt. Je moet et niet van de daken schreeuwen omdat niet iedereen zo ruimdenkend is maar ik vind dat het zeker moet kunnen. Bij een sexrelatie komen wel snel gevoelens kijken ja, en die hoeven niet altijd beantwoord te worden dus daar moet je wel voorzichtig mee zijn maar we leven in een moderne tijd en mits je voorzichtig bent met je lijf en je hart, moet et zeker kunnen

sex is there to enjoy it

kuzz Vera
haha enjoy my post