Tja, helaas kreeg Roda niet waar het wel recht op had, de 3 punten.. Maarja, dat is het verhaal van de laatste partijtjes tegen de Graafschap, en dan vind ik moet je ook niet zeuren. Wanneer je zulke dotten van kansen niej benut, verdien je het dan om te winnen?
Wat wel aangetekend dient te worden is het in en in-trieste aan een grote groep supporters aldaar (Tuurke uitgezonderd natuurlijk

). Beetje zatte pubers op een fiets die anti-Vites leuzen ten gehore brengen, en tegen een trein richting arnhem gaan schelden

!?! ook had een groepjes SPin-siders een nogal grote mond in een café'tje voor de wedstrijd. Toen ik even later vergezeld met enkele leden van de harde kern een aantal van deze personen wederom tegen het lijf liep had hij beduidend minder praatjes.. Ach ja..
Mooi is trouwens inderdaad de 'bus op rails', die ik het laatste stukkie had. Een slaapverwekkende stem deelt steeds mede wat het volgende station is (je komt in uithoeken als Zevenaar, Wehl, Didam, en ga zo maar door), en voor welke zo mogelijk nóg kleinere dorpen je hier op de bus moet stappen..
De terugweg verliep gesmeerd, onder het genot van Hansje Teeuwen en Ramstein was bertje zo thuis
PS.. De broodjes bal zijn nog steeds even ranzig