Enkele bericht bekijken
Oud 2 March 2003, 13:53   #7
A-Man
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP

Volgens mij zijn het altijd kinderen die volwassenen nadoen en volwassenen die weer kind willen zijn.

Ik vind het erg sad als sommig meisje zich te volwassen voelen voor sommige jongens(van dezelfde leeftijd)
Hier ben ik het mee eens.

Citaat:
Het enige wat ik wil, is dat mensen niet meer aan komen zetten met die achterlijke smoes dat mannen onvolwassener zijn dan vrouwen van dezelfde leeftijd.
dit ligt wat ingewikkelder, jongens gedragen zich vaak langer wat meeste mensen beschouwen als "onvolwassen".
Daarnaast zitten meisjes eerder in de pubertijd, en zijn eerder lichamelijk volwassen d8 ik. Pubertijd was iets van 11-12 bij meeste meisjes en 14-16 bij meeste jongens dacht ik. ( kweenie zkr meer)
Dit heeft zeker wel invloed op gedrag.

Meisjes vind ik over het algemeen(!) volwassener dan jongens van dezefde leeftijd.

OP één of andere manier zijn verkeringen/realties langer en beter/prettiger als er een verschil in leeftijd zit van een jaar of 2/3 (of meer) waarbij het meisje de jongste is dus.

maar er zijn genoeg (bijna extreme/tegenovergestelde) afwijkingen hierop.

maar
Ik vindt het echt behoorlijk arrogant en achterlijk dat veel meisjes zich vaak te "volwassen" voelen of denken dat ze dat zijn en daarom jongens van hun eigen leeftijd naast hun neerleggen wat relaties betreft.
Hoe weet jij nou hoe zo'n jongen echt is, waar hij aan denkt. Wat zijn prioriteiten zijn zeg maar.

Toch gaat het wel op dat jongens een soort volwassen-achterstand zal ik maar zeggen van 2 of 3 jaar in het algemeen.
Maar dat zegt verder niks.
  Met citaat antwoorden