jij bent er dan ook nog maar van november !

dit is al veel langer aan de gang!
nuja ok ff ter verduidelijking dan korte historie
mei 2002 ik leer bart kennen, grote liefde lalala juli 2002 bart maakt het uit nadat hij terugkomt van amerika en mij bedrogen heeft met zijn beste vriendin lotte, ook een goede vriendin van mij nuja exvriendin, deed verschrikkelijk pijn enzo depressief geweest, 5kilo kwijt, ziek en misselijk en wat nog allemaal... met veel ups env ooral downs in betere periode gekomen, rond september 2002 terug zo beetje normaal gevoel enzo, nog altijd verliefd op bart maar minder enzo.. lala bart verkeert ondertussen met lotte doet verschrikkelijk veel pijn maar vind hier en daar wat troost en door school vergeet ik het een beetje.. dan maakt lotte het uit half september omdat ze hem bedrogen heeft . bart komt terug naar mij en zegt dat het hem spijt en dat hij nog altijd van mij houdt en lalalaalala. ik geen genade, wil wel gewoon vrienden zijn.. vanaf dan bart en ik speciale vrienden, ineens dieptepuntje een dag in november ergens, hij kust mij oude gevoelens komen boven en hij zegt ik hou van je lalalalaa nog zo van dat gezeik, maar hij wilt niet meer met me omdat hij mij al een s pijn gedaan had en dat wilde hij niet opnieuw.. ok dus wij gewoon speciale vriende gebleven enzo (mja dat voor zijn deel van de miserie)
nu gisteren kom ik ineens te weten dat hij achter mijn rug dingen zegt die :s

die gewoon reuzeveel pijn doen

bv hij zegt elke dag tegen mij dat hij mijmist en dat hij eigenlijk nog wel van mij houdt en als ik dan vraag of hij nog van lotte houdt (btw die is biseksueel, die keer dat ze hem bedrogen had, was met een meisje

) enhij zegt dan heel vastberaden en overtuigd enzo van niet, dat zij hem heel veel pijn gedaan heeft enzo en dat hij die niet meer wil enzo..
wat hoor ik gisteren? kennis van mij slaat babbeltje op msn met lotte en bart samen (die twee hebben nog wel vrienschappelijk contact) wat blijkt? bart ziet lotte nog zitten en heeft gans de tijd tegen mij gelogen,hij mist lotte veel meer enzo en die paar kussen in november bleken voor hem niet zooooo speciaal te zijn enzo (hoewel hij tegen mij constant zegt dat het zalig was en dat ik woooow kon kussen enzo lalala

) en blijkt ook dat die lotte zegt van 'en als ze je nog eens wilt BEKKEN zegde maar de waarheid', wat mij dus erg gekwetst heeft, omdat hij mij gekust heeft, ik heb eerst een paar keer weggetrokken enzo en daarna gekust, omdat ik mij niet meer kon inhouden, ik heb al die tijd nog van hem gehouden en dan is dat erg moeilijk! maar komaan , hoe durft die bitch!

dit doet weer zo'n pijn enzo

kweet echt gewoon niet wat te doen om al die miserie eindelijk achter mij te laten