Enkele bericht bekijken
Oud 7 March 2003, 15:44   #6
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
hmmm.....je bent nu 18, wettelijk volwassen....ik vraag me heel erg af of je wel geld van m kan krijgen ik hoop t wel natuurlijk want anders moet je nog langer bij je ma blijven

hebben ze trouwens al een datum geprikt?
Hij moet mijn allimentatie blijven betalen tot me 21e. En omdat ik nou 18 ben moet hij dat op me bankrekening storten, wat hij waarschijnlijk niet zal doen. En dan krijg je daar weer gezeik mee en dan moet je daar weer een kort geding voor aanspannen.

En Essebes, ik weet dat jij geen vader meer hebt. Maar...jah ik kan het wel gaan uitleggen maar als je het zelf niet meemaakt of hebt meegemaakt, zul je het nooit zoals ik doe zien.

Mijn pa heb zoveel voor me verneukt gewoon. Me opleiding, mijn familie ben ik dankzij hem (en mijn o zo geweldige tante) voor een groot gedeelte kwijt, vriendenkring is kleiner geworden, mensen worden ddoor me pa voorgelogen zodat ik alles op me geweten heb, hij geeft me 20 euro in de week of helemaal niets en daar moet ik alles van betalen. Me vervoer overal naartoe, me kleding, me eten...een situatie waar ik nu al anderhalf jaar in zit...NOOIT heb ik er echt moeilijk over gedaan. Maar nou hij ook zegt dat ik het huis uit moet omdat hij het niet meer kan opbrengen (2 huishoudens is toch best wel moeilijk te onderhouden volgens hem). GODVERDOMME HIJ HOEFT HELEMAAL NIET VOOR DIE KUTTANTE VAN ME TE ZORGEN

Jah het spijt me zeer Essebes maar ik haat mijn vader..ik haat hem echt.