Enkele bericht bekijken
Oud 9 March 2003, 12:40   #3
Zolena
Guest

Standaard

Lijkt me een beetje een voorbarige conclusie die getrokken is na dat voorval bij die vriend van jou. Tuurlijk speelt uiterlijk een rol, het is een deel van de uitstraling en die uitstraling is naar mijn idee een van de belangrijkste dingen, het laat een beetje zien hoe hij is.
Maar waarom heeft bijvoorbeeld Jamai gewonnen bij Idols? Hij is niet knap, de eerste keer dat ik hem zag begreep ik niet hoe hij er nog bij kon zitten, maar toen bleek hij heel enthousiast te zijn, leuk te kunnen zingen en geinig en zijn hele uitstraling werd daarmee hardstikke leuk.
Knappe jongens hebben in het begin misschien een voorsprong, maar ik geloof niet dat dat voor jongens anders is, ik heb het idee dat jongens zeker zoveel op uiterlijk letten. En dat vertrouwen en aan elkaar hechten is volgens mij per persoon heel verschillend.
Wanneer je zelf veel moeite ervoor doet om er goed uit te zien ben je misschien ook sneller op zoek naar een jongen die daar ook moeite voor doet. En meisjes doen over het algemeen denk ik meer aan het uiterlijk dan jongens.
  Met citaat antwoorden