gelukkig had Ferrari een verkeerde keuze gemaakt met de banden..verder zie ik het vrij somber in voor de rest van het seizoen, want ze zijn toch nog steeds superieur..vann8 wel genoten iig..k loop al jaren te roepen dat de F1 meer op de CART-Series moet gaan lijken en vanaf dit seizoen begint het er werkelijk op te lijken (qualify, puntenverdeling uitgebreid, safety car sneller in de baan, meer strijd op de baan, constant wisselende leider) Voor de rest van het jaar zal Ferrari denk de dienst uitmaken en zal het daarachter wel ontzettend spannend blijven met teams die nauwelijks voor elkaar onder doen (Williams, McLaren, Benneton, Sauber, BAR) ...ik zou zeggen: rot op met die Ferraris, want dan krijg je tenminste weer een spannende F1

..ik juich elke uitgevallen Ferrari toe al was ik tot een 2 jaar geleden wel voor de rode brigade..nu schijt ik erop..zie liever gasten als Montoya, Villeneuve, Trulli, Raikkonen (al lult ie wel alsof ie een drol in z'n broek heeft liggen..hij heeft wel kloten en had zelfs kunnen winnen vandaag) en zelfs Couthard op kop rijden..