Citaat:
Originally posted by bartje518
Want laten we eerlijk zijn, wat was het nu allemaal vorig jaar bij Vites?! Ik heb ze 2x aan het werk gezien, uit en thuis, en het was 10x niks. Met name in Kerkrade had een 10-0 uitslag niet mistaan. Dit jaar blijkt dat dan toch, en staat de club er bijzonder slecht voor.
|
Ik ben het hier niet echt mee eens. Ik heb Vitesse dit jaar 2x aan het werk gezien en 2x had Feyenoord het moeilijk tegen de Arnhemmers en 2x lagen er kansen voor een overwinning van Vitesse. Uit in Arnhem was Vitesse ook vaak de beter voetballende ploeg (1-1 werd het..). Vorige week voor de Amstel Cup vond ik nog steeds dat ze aardig konden ballen en Feyenoord heeft zelfs een periode onder druk van Vitesse gestaan. In de Kuip had Feyenoord het zowaar niet zo makkelijk tegen NEC als in voorgaande jaren, maar het werd toch een vrij simpele 2-0 overwinning. NEC-uit is de laatste jaren voor Feyenoord een eitje geweest en stiekum hoop ik ook zondag op een makkelijke wedstrijd. De kracht van NEC ligt duidelijk in de verdediging en dat ze als team er staan. Overwinninkjes van 1-0 zijn geen uitzondering geloof ik. Kwalitatief heeft Vitesse wel betere spelers, maar de juiste mentaliteit ontbreekt op dit moment binnen die ploeg. Ik ben dus van mening dat Vitesse wel een betere selectie heeft dan NEC. Wellicht verschil ik zo van mening met bart, omdat Vitesse zich beter kan motiveren tegen een topploeg en minder tegen provincieclubjes

Verder heeft Feyenoord vaak ook belabberd gespeeld, dus daar zou het ook aan kunnen liggen dat de zwakte van de tegenstander niet echt bloodgelegd werd...
Vitesse komt er wel weer bovenop de komende tijd..1 overwinning zal wonderen doen in Arnhem
ik zie trouwens NEC ook niet van Werder Bremen winnen..een prestatie die deze ploeg dit seizoen toch heeft geleverd...