Enkele bericht bekijken
Oud 13 March 2003, 17:05   #30
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca

ze verloren uit ook van zwolle...

maaruh ik durf het haast niet te zeggen maar remco heeft misschien wel in iets gelijk... ik denk dat het bij vitesse idd voor een groot deel aan mentaliteit ligt, want tegen clubs als PSV Feyenoord, ajax, NAC, Utrecht zie ik ze inzet tonen maar tegen kleinere clubs vind ik het maar belabberder dan belabberd
Is dat zo? Ik heb eens even de overwinningen van Vites op een rijtje gezet. Het was weinig werk, want zoveel waren t er niet.

Zwolle-thuis 2-1. Hield niet over.
RBC-thuis 3-0. Toch ook geen hoogvlieger? Wel 3 punten, was ook maar net kan ik me nog herinneren.
Willem II-uit. 3-1 Middenmoter? Kleine subtopper?
Az-uit. 3-1. Ook geen al te grote club! (maarja, je moet er wél winnen hè ).
Groningen-uit 2-1. Ook uit het rijtje van Vites!!

Gelijk werd het tegen RKC-thuis, 1-1 (had 1-5 moeten zijn trouwens ), Feyenoord-thuis 1-1 (tja, daar heb je een 'grote' club), Graafschap-thuis 1-1 (club in de buurt van Vites), NAC-uit (0-0, hebben we weer een 'betere' club), en tot slot Az-thuis 2-2, op het nippertje.

Hoezo Vites kan t alleen maar goed doen tegen de grotere broeders?! Verloren werd van Ajax (1-2, 0-2), PSV (0-1), Roda (0-2, 0-2), Utrecht (0-1, 1-4), Boerenveen (1-2), Excelsior (1-2, eerste club uit het rijtje Vites!), Zwolle (0-1, das de 2e), NEC (0-2, toch een regelrechte topper, niet? ), en RKC (0-1)..

Volgens mij laten ze nog niet zo gek veel punten liggen tegen de onderste clubs, heur
  Met citaat antwoorden