- het superleuk was afgelopen weekend bij de Open Belgische Kampioenschappen Schoonspringen (jawel) in Charleroi
- ik 2x 4e ben geworden:
* s ochtends bij de A-junioren ging het redelijk, ik moest 2 nieuwe sprongen uitproberen waarbi jik niet op mn bek ging en dus blij was

... ik had wel n beetje ruzie met de plank die raar veerde en glad was -> en werd ik dus 4e
* en s middags bij de senioren (voor de ervaring) ging het vet goed, was inmiddels een beetje gewend aan de plank -> werd ik weer 4e met een PR...
- ik met de punten die ik smiddags sprong s ochtends bij de junioren 1e zou zijn geweest
- dit mij hoop geeft voor de toekomst
- ons hele team including me onder de uitslag zit
- dit komt door de droge lucht daar in dat zwembad
- de belgen en fransen er geen last van schenen te hebben
- het prikt jeukt en KLOTE is
- een paar achterlijke belgen de ruiten van 2 van onze auto's ingetikt hadden en papieren hadden gejat
- ik toen samen met een gozer uit mn team en onze trainers uren op het politiebureau heb gezeten
- die gasten alleen frans spraken daar
- dat enorm handig was
- ik misschien nog wel wat foto's zal posten van afgelopen weekend
- het voor het eerst in wat zal het zijn...... 8 jaar ong... compleet langs me heen is gegaan wat PSV aan t doen was
- ik zondag blij was met wat mij hierover verteld werd
- de ruime overwinning natuurlijk erg mooi is
- bruggink in de kleine 20minuutjes dat ie mocht mee doen 2x scoorde waarvan 1 uit een vrije trap
- de discussies nu weer los barsten over of bruggink nu wel of niet alsnog moet blijven
- ik niet snap hoe mensen van wedstrijd naar wedstrijd zo van mening kunnen veranderen
- ik natuurlijk wel nog altijd een voorstander ben van Bruggink bij PSV
- ik nu een einde maak aan deze veel te lange wjd
- ik nl nog 2 tentamens moet leren voor woensdag en een presentatie moet maken
- dat allemaal absoluut niet gaat lukken maar ik toch maar een soort van begin ga maken
hou-doe