Onderwerp: Roma-Ajax
Enkele bericht bekijken
Oud 18 March 2003, 14:56   #1
Superjood
Guest

Standaard Roma-Ajax

Het leek me wel een leuke gelegenheid om deze topic te openen. Voor het eerst sinds zes jaar kan een nederlandse club zich weer plaatsen voor de kwartfinale van het belangrijkste toernooi ter wereld voor de clubteams. De laatste nederlanse club, heel toevallig ook Ajax, verloor in `97 in de halve finale van Juventus met grote cijfers. Morgenavond zal Ajax met een gelijkspel in het Stadio Olimpico al genoeg hebben om die kwartfinale te bereiken. Een overwinning zou natuurlijk ook plaatsing betekenen. Bij Ajax zijn Zlatan en Trabelsi twijfelgevallen. Waarschijnlijk zal er alles aangedaan worden om ze fit te krijgen, en koeman is zelfs in staat enig risico te nemen voor deze belangrijke wedstrijd. As Roma kan geen beroep doen op de doelpuntenmaker Totti, die geschorst is voor deze wedstrijd. Verder speel Samuel ook niet mee vanwege een schorsing.

Wat verwachten jullie van morgen? Ik zelf heb er erg veel vertrouwen in dat wij ons plaatsen voor de kwartfinale. Me kaarten heb ik al weggelegd. Mijn voorspelling : 1-2
  Met citaat antwoorden