Enkele bericht bekijken
Oud 18 March 2003, 21:06   #13
A-Man
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Philosopher
Wat mij opvalt is dat als een kind ook maar een beetje anders is het meteen een NTtje is. Mijn broertje is gewoon wat druk en levendig en meteen is het een NTer met allerlei diepere banden met zn moeder en ga zo maar door.

Als iemand van mijn leeftijd naar mij toekomt en een verhaal ophangt over een NT zijn en hoe zwaar dat niet is dan ga ik heel hard lachen en zal ik met argumenten bevestigen dat het gewoon hoort bij de trend van het New Age nu.

Zo bijzonder ben je niet als Nt of gewoon als kind
Wordt dat gezegd of "NTers?" ik had er nog nooit van gehoord (of was ik het vergeten? ) dat iemand het word NT in de mond nam of nieuwetijdskinderen.

Word daarvan gezegd dat ze het "moeilijker" hebben als "gewone"kinderen" ?
Sommige dingen waren voor mij lastig maar niet lastiger dan anderen denk in dezelfde omstandigheden. Heeft misschien wel wat met elkaar te maken. Maar dat is heel relatief. De woorden zeggen het al: "gewoon" "moeilijker" of "zwaarder.

K heb wel altijd het gevoel gehad dat ik anders was op een manier, (niet te verwarren met beter) Toen ik me moeder ook vroeg of ze wist wat het (NTK) was zei ze dat ze allang wist dat ik dat was. (wist ik niet dus)
  Met citaat antwoorden