Enkele bericht bekijken
Oud 19 March 2003, 15:39   #69
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by queenie
En jah hoor t was weer zover. Heerlen bij rtl woonbrigade...... Eerst kwam Amstelveen als mooiste stad om te wonen... En daarna Heerlen die onderaan het lijstje staat. In Amstelveen filmen en interviewen ze de kouwe kak. En in Heerlen de achterbuurten, lelijkste gebouwen en natuurlijk de junks! ook de mensen die geinterviewd werden waren nou niet bepaald de meest intelligente mensen op de aardbodem met als gevolg dat de woorden kut en klote je een aantal keren om de oren vlogen.

ROT TOCH OP! Heerlen is niet alleen maar een drugsstad. Das voornamelijk in het centrum. Daar buiten(daarme bedoel ik de wijken die iets verder van het centrum verwijderd liggen) is het best lekker wonen. Alleen in het centrum is het een zooitje. Dat geef ook ik toe. Zelfs overdag voel ik me daar niet veilig(vooral niet als je vanaf het station tot aan je werk achtervolgd word..OP KLAARLICHTE DAG!). Er word gedeald, drugs gebruikt en dat midden in een drukke winkel straat en wederom op klaarlichte dag. Verder draaien ze er hun handje niet voor om op op een druk busstation elkaar ff lekker neer te lopen steken... Ach jah wrom niet........ Doet het imago van de stad echt goed........
Nounou, nu moet ik helaas even tegen een Voerendaalse ingaan .. Zodra je boven het spoor komt in je eentje ben je je leven niet meer zeker. Volksbuurten als De Beersdal gaan nog wel, maar Zeswegen, Meezenbroek, Hoensbroek, Nieuw-Einde, Nieuw-Lotbroek, Nieuw-Husken, Tuindorp, Treebeek, Molenberg, en onder het spoor is de buurt Heerlerbaan ook niet ál te netjes..
Ik ben het er ook best mee eens dat Heerlen niet zo netjes is, het ging me met name over het feit dat Heerlen niet de ergste stad is naar mijn verwachting. En dat steden waar t wél gewoon rustig is, Maastricht, Sittard-Geleen en Venlo óók zeer laag stonden..

Ik woon trouwens in het heerlijk rustige Douve-Weien
  Met citaat antwoorden