Citaat:
Originally posted by bartje518
Nounou, nu moet ik helaas even tegen een Voerendaalse ingaan .. Zodra je boven het spoor komt in je eentje ben je je leven niet meer zeker. Volksbuurten als De Beersdal gaan nog wel, maar Zeswegen, Meezenbroek, Hoensbroek, Nieuw-Einde, Nieuw-Lotbroek, Nieuw-Husken, Tuindorp, Treebeek, Molenberg, en onder het spoor is de buurt Heerlerbaan ook niet ál te netjes..
Ik ben het er ook best mee eens dat Heerlen niet zo netjes is, het ging me met name over het feit dat Heerlen niet de ergste stad is naar mijn verwachting. En dat steden waar t wél gewoon rustig is, Maastricht, Sittard-Geleen en Venlo óók zeer laag stonden..
Ik woon trouwens in het heerlijk rustige Douve-Weien
|
Nou voor dat leven niet meer zeker zijn hoef je echt niet boven het spoor te gaan.Loop maar es als meisje door het centrum... beetje irri en eng maar ach aandacht krijg je wel.......... Ik vind nieuw husken wel meevallen eigenlijk. Ik ken toch wel een paar mensen die daar wonen.. En dat zijn redelijk nette mensen. Ook welten enzo valt mee. En tja Heerlenbaan heeft die vervelende flats he........ Maar waar het mij om ging was dat ze de meest asociale mensen filmden en de meest walgelijke buurten in tegenstelling tot bijvoorbeeld Amstelveen om het verschil zo goed mogelijk weer te geven. ...