Onderwerp: wat vind jij?
Enkele bericht bekijken
Oud 27 March 2003, 22:53   #10
DarkSilence
Lid

DarkSilence's Avatar

Standaard

Mislukt, maar zeker niet te moeilijk, et feit dat je niet zo achter je broek gezeten wordt dat je je werk moet doen had op mij et effect dat ik et ook gewoon niet deed. Ik heb dit jaar nog geeneen schrift gehad, maar de 1e 2 toetsweken had ik gemiddelt een 8,1. Dus te zwaar is het niet. Ik ben wel alles op de deadline gaan doen en de 2e fase bij ons op school gaf daar nog iets te veel ruimte voor. Het enige project wat ik echt heb moeten plannen was m'n profielwerkstuk. Ik had een heel online spel gemaakt op <geen reclame>dit was zonder goed plannen nooit op tijd af geweest, het verslag heb ik echter wel de dag van tevoren gemaakt.
verder ben ik et met de profielen niet eens, als je een technishe kant op wilt MOET je scheikunde 1 en 2 erbij nemen. Informatica is dan weer keuze, terwijl de informatica branche misschien inmiddels wel groter is dan de scheikunde branche, bla!
Ik hoorde ook dat ze het alweer terug gingen draaien in 2005 ofzo.. leuk ben ik net weer et proefkonijn geweest, maja, ik zal niet zeuren, heb et uiteindelijk op m'n sokken gedaan.

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!

Laatst aangepast door Fade of Light : 28 March 2003 om 11:39
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden